Tuesday, April 13, 2010

aLysHa berumur 6 month 1 week


alysha semakin membesar.semua yg tgk alysha ckp alysha makin tembam.tapi aku yg slalu tgk dia 24 jam, aku rasa dia biase jerr..huhuhu....
letih memang letih layan budak nak membesar nie...kini dia plak dah pandai maju, merajuk pun boleh tahan...
rasa nak picit2 je kalau geram dgn dia, tapi geli hati pun ade layan dia nie...
yg bagus nye dia nak dgn semua org, xdelah nak melekat kat aku jerr..letih wooo...
pasal berjalan, dia no 1...ikut bonda dgn ayah dia kot...pukul 4 pagi pun mata dia tahan...asal, cukup susu semua, dia relax je lah...
alhamdulillah alysha xde lah dijangkiti penyakit yg serius sekarang nie..mintak dijauhkan...
sekarang aku duk berhati2 utk family planning seterus nye...xnak lah alysha dpt adik cepat2..
dh banyak dpn mata terjadi nie..kawan2 anak baru setahun dah pregnt lagi..kakak pun cmtu gak sebab xpakai perancang apape..aku pun malas nak pakai, byk risiko...ingat nak rancang sendiri, mintak2 la berjaya...
kini aku nak besar kan alysha dgn kasih sayang yg secukup nyer....
sebenar nye xpuas enjoy..so, bagi lah kami bertiga ruang untuk enjoy sepuas2nye dulu baru pk pasal adik ye alysha...huhuhuh...
banyak perancangan...dulu masa caple, pantang jumpe mesti nk berdating jerr..xkan dah kawin,
tinggalkan ai dgn anak kat umah jerr...
nak gak berjalan, merantau tempat org...syoknyerr..xpelah susah ade bdk pun, yg penting hati happy..alysha pun xbyk meragam, mesti ok punyerrr...hehehe...so, tunggu ade rezeki lebih nanti, nak la g langkawi, pulau2 ker...mesti syok..kan kan...
hidup mesti enjoy barulah rumah tangga aman dan bahagia...

2 comments:

BRO_MONDAY said...

koh koh koh

wah~ layout dah baru...camni baru ah best!!!

apple_lady said...

errmmm....bosan2 leh la update...slalu nye cm xsempat je nk update dgn budak cik nie lagi..hehehe