Tuesday, May 3, 2011

cerita tentang alysha hani...!!!


hari ni sibuk semua orang buat claim ot dalam hrmis... tengah sibuk2 semua org, ade plak call dari no 038318 **** . ingat kan Winnie...hehehe rupa nye org dari permata...!!!

seronok nyerrr la sgt bila dengar dia ckp dari permata...

cita2 i nak anta anak i ke PERMATA dah lama dah...seronok tengok anak2 dapat bermain, seronok pergi sekolah...
ade minggu lepas i pegi sekolah PERMATA dengan member ni, pegi sebab teman member ni ade hal...so sambil2 tu i tanya lah cikgu kat situ ade kosong lagi tak...kebetulan cikgu situ kate ade kosong lagi...
berbunga2 hati i dengar..i cepat2 apply bagi borang..dengan harapan anak i dpt lah masuk...
seronok tengok budak kat sana main, belajar, mandi2 kolam...
i ade gak merayu2 kat org kat dalam tu, sebab anak i selsema xpernah baik...pastu kene gigit tu dah biasa..kesian i tgk..anak jadi pendiam masuk sekolah...
cm ne otak anak nak berkembang...

di pendekkan cerita, minggu ni atau minggu depan insyallah alysha masuk sekolah baru..
harap alysha ade perubahan, jadi budak pintar, pandai cakap dengan cepat..
bonda sanggup pusing 2 kali nak anta scha nanti, sebab sekolah scha dah xsama dengan opis bonda..

alhamdullilaaahhhhhhhhhhhhhh....!!!!



5 comments:

Encik Suami said...

oklah..dpt sekolah baru.

jemput terjah new entry

1) (>.<)Sampai Hati Yu Tinggalkan Ai(>.<)

BRO_MONDAY said...

apple : syukur...scha belajar pandai² ye..jadi anak yam berguna...belajar pandai² bangga kan ayah & bonda...('',)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

syukurlah...semakin bijak dan comel.

ita citot said...

Alhamdulillah.... lepas ni ble la dgr alysha petah becakap. mesti lagi geram. huhuu~

puan diba, sila folo saya yek. saya telah folo kamu. hehehe ;)

apple_lady said...

miss lydia : tensss!!!

itot : sudaaahhhhh......thankss ye komenn...