Wednesday, November 23, 2011

~muka berubah dari masa ke semasa~

nak cerita kat sini tentang variasi muaka alysha dari hari pertama hingga sekarang...heheheh

ni muka Nur Alysha Hani binti Ahmad Noor Aiman fresh dari perut bonda...
dilahirkan di hospital Putrajaya seberat 2.50kg sahaja...
dua 3 kali push je dh keluar...alhamdullilah...


ni dalam pantang dalam 10 hari.. berpantang di rumah nenek di banting.



1 bulan
chekup 1 bulan di hospital putrajaya.



1 bulan 10 hari
dah berada di rumah putrajaya..setelah mengharungi kuning seminggu di hospital klang...



1 bulan 16 hari




2 bulan 8 hari
jalan2 kat dataran putrajaya...hehehe



2 bulan 26 hari
di depan mahkamah putrajaya sambut new year...!!



2bulan 27 hari
kat rumah, masa ni rumah pakai tv kecik je..almaklumlah org baru nak mulakan hidup...



3 bulan
di mid valley, jalan2 lepas g umah org kahwin...
saya versi isap jari...



3 bulan 14 hari
chekup di hospital serdang selepas kene kuning tapi xleh nak chekup gak sebab saya selsema saja...



bulan 20 hari
saya dah pandai bergaya...heheheh



4 bulan



4 bulan 10 hari
di mid valley...saya versi isap jari lagi...heheheh



4 bulan 15 hari
masa ni muka saya bersih lagi...hehehe



4 bulan 16 hari
saya kene chiken pox dari kawan kat taska...heheh kesian anak bonda...



4 bulan 20 hari
saya dibedak sejukkan oleh bonda...seb bek saya kecik lagi xpandai menggaru..


4 bulan 25 hari
saya kembali ceria lepas bertarung dgn chiken pox...
lihat muka saya dh xcomel..dh ade bintik2 hitam..ikikiki


5 bulan 7 hari
cukur jambul time..!!! tapi saya xde rambut cam ne nak cukur??
so potong la sikit2 buat syarat...heheh



5 bulan 16 hari
di ampang ade even sic...


5 bulan 22 hari
di sunway piramid...jalan2 cari makan..


6 bulan 9 hari
dataran putrajaya... suka buat mulut ternganga tu...adeeiii



6 bulan 13 hari
tengok muka saya..ade bintik2 kan...urrmmm dh xcomel..
masa ni g kenduri kawin jang...



7 bulan 10 hari
saya bukan berada di luar negara tapi berada di genting..heheh


7 bulan 11 hari
ni pun saya kat genting..gatal gusi so, gigit la belon..


8 bulan 24 hari
di pasar putrajaya...bonda tgh berperang kat pasar, anak n bapak ni tangkap gmbr dlm kete...



9 bulan 5 hari
di taman sekitar putrajaya...



10 bulan 5 hari
kat taman putrajaya gak, main bola...



11 bulan 5 hari
bersama sepupu sepapat saya...



saya dah
setahun...sambut dgn slice kek secret resepi...hhehe



1 tahun 1 bulan
bonda belikan bola tp xlarat nak main sebab demam...



1 tahun 2 bulan
saya dh lebih pandai bergaya..hahah


1 tahun 3 bulan
bonda bawak g zoo negara tgk haiwan...yey!!


1 tahun 4 bulan
saya dh kreatif main kat mana saja sudut yang ada...


1 tahun 5 bulan
besday afif...lihat rambut saya masih sikit kan..
sampai org panggil saya budak botak dan ckp saya lelaki..tapi saya xkisah...heheh


1 tahun 7 bulan
saya dapat masuk taska PERMATA... punya lah seronok dpt mainan...



1 tahun 8 bulan
see...!! saya dh ade rambut sikit...hehehe kenduri tahlil anty syida ni..



1 tahun 9 bulan
rambut saya dh boleh ikat...heheheh kat mcd bangi..


1 tahun 10 bulan
hari raya saya dh ade rambut...heheh


1 tahun 11 bulan
hari keluarga BK di Melaka..


2 tahun
hari jadi saya di rumah..terima kasih yang bagi hadiah...


2 tahun 1 bulan
ni lah gambar saya terkini..saya lebih confident...hahahah poyo je ayat...
semoga membesar dengan sihat ye syg....!!

6 comments:

BRO_MONDAY said...

bonda scha : TERBAIK, rajin nye yu bikin ini entry!!!...beliau mengalami revolusi dari semasa ke semasa....koh koh koh

BRO_MONDAY said...

bonda scha : TERBAIK!!! rajinnye yu buat ini entry....scha anak ayah mengalami revolusi dari semasa ke semasa...koh koh koh

mimie.. said...

alolol0...comeinyeee alysha... ^_^

Anonymous said...

al0n9 : Mana button like nie ... adehh tabley nak like ler cam nie :P

Puan Saira Azura said...

kenapa aku rase sebak plak nih???adeh..

apple_lady said...

bro monday : heheh curi time jap..

mimi: thanks...

along : like la kat mana suka..

zura : nape plak kau sedih ni?? adeeii...jgn sedih2 k..kesian baby...hehehe