Thursday, March 10, 2011

~alhamdullilah..~

Nak cerita pasal semalam punya perkara....seawal pukul 7.30 lepas magrib, kami sekeluarga
ke alamanda.dgn niat nak makan di luar....


so, perkara pertama macam biasa lah cucuk duit, keluar kan mana yang patut...

lepas tu pegi melantak...sibuk ai duk beratur order makan, bapak n anak posing sana sini...hehehe
cube teka dimana?? mana lagi kalau x mek di...hehehe...
lepas pegi melantak terus lah ke carefour dgn niat nak tgk2 basikal utk alysha..

sebab ayah dh janji lama nak beli kan alysha basikal..ni dh pandai jalan baru lah boleh kayuh basikal..hehehe

masuk je care4, tringat plak ade baby fair, so susu, pampers semua murah...kami pun borong mana yg patut..

terus ke cerita basikal..jumpe lah basikal yg sangat cantik dan kiut...



muka seronok scha sampai xnak lepas basikal tu, ayah nak bayar cm ne?? hehehe

ok lah, pesanan tuk alysha, " dh dapat basikal jgn nangis2 g sekolah lagi k..."

belajar pandai2 ye anak bonda...

ok sampai sini jer...pesanan tuk ayah, "mana gambar bondaaa....?? sedih nyerr...!!"

hehehee bubye..!!






6 comments:

BRO_MONDAY said...

scha : sama² sila datam lagi...ingat pesan bonda tu tau...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "KECEWA ATAU GEMBIRA???"

Nabilah Atiqah said...

besnyer die dpt bskal bru...huhuhu... nabilah dh bsr dh...so,skrg abah dh x bli bsikal....

The Red Rambutan said...

WOW... bestnya, boleh pergi Alamanda. Rumah kita jauh sangat dari tempat tu. Dekat rumah kita cuma ada IKEA dengan The Curve jek.

Bila besar nanti, belikan basikal besar pulak ye. Boleh main basikal dengan ayah. koh koh koh!

Saya doakan juga untuk dia, supaya rajin pergi sekolah dan belajar pandai-pandai. Boleh gi oversea! dan jadi orang berguna serta kebanggaan ayah dan ibu. Amin. :)

apple_lady said...

bro monday : alright...!!

nabilah : naik basikal besar lah kalau dh besar..hehehe

red : thanks...amin......!!! best la dekat dgn ikea....ai nak pegi, xterpegi2 lagik ..

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

mcm best je da kawin..hohho..
pasangan bhgia nyerr...=)

apple_lady said...

fatimah : best kalau kite pandai atur kan...hehehe