Sunday, November 25, 2012

Konvo PERMATA 2012


Tahun depan dah 4 tahun dah anak aku...kejap je masa berlalu...
seronok tengok anak seronok dapat masuk taska permata ni..
semalam (sabtu) konvo untuk budak 4 tahun.. alysha kene buat pesembahan, dah berapa lama belatih...hahaha
kelakar tengok gelagat anak2 joget atas pentas... 
jom tengok gambar lah ye.. malas nak cite lebey...

otw..pagi2 dh kuar ujan2..kala tdo lagi ni mesti bestt..hihihi


selaku ajak pendaftaran... tema baju adalah purple k..hihih


pembukaan, nyanyi lagu negaraku, lagu permata, ikrar dan baca doa..


penat carik baju purple...kene duk depan sebab nak tangkap gambar banyak2..hihi


pesembahan semua anak2..oppa gangnam style...hihih tergelak2 mak ayah kat bawah tengok..


penyampaian hadiah dan acara potong kek..


buat macam hak persendirian kek ni..


ok..tamat sudahhh... video jap lagi masuk ye... layan lah kat fb lah ye...

4 comments:

Pija Dawood said...

kalo aku, dah meroyan tengok belon tu. Apa lagi nak pegang.

FOBIA!

apple_lady said...

hahahah...

mesti ade kes ni takut belon...ikikiki

pijot said...

kek tu beso sgt,leh bg aku sparuh coz aku pun 5thn anniversary ni...ihihi

apple_lady said...

aku pun xmakan...amik gambar je...wakakaka